mandag 28. april 2008

Hentesett til neste barnebarn. For the next grandchild.


Det er 3 mnd størrelse i hvit bomulls Mandarin Baby. Veldig godt mønster med raglanfelling på jakka. Har igjen sko/sokker, men har god tid på det da termin er i slutten av juli! Det blir altså barnebarn nr. 4, første barn til vår eldste sønn. De flytter til Stavern i juni. Ser ut for at i hvert fall tre av barna med familie/ektefeller flytter til Vestfold. Da har vi dem samlet ikke alt for langt unna Harestua, som blir vårt fremtidige hjem.
It is 3 months size in white cotton (Mandarin Baby). Good pattern with raglan arms on the jacket. There is still some socks to be made, but it's plenty of time for that, since the birth is at the end of July. This is our grandchild no four, the first child of our eldest son. They move to Stavern in June. At least three of our children with family moves to Vestfold. Then they are not far away from Harestua, which will be our future homeplace.

3 kommentarer:

Nunne sa...

Å for et nydelig sett! Det er så rent med hvitt, og jeg elsker bomull til sommerbabyer!
Takk for gode ord hos meg!
Jeg reiser idag til Lyngdal, så jeg pakker veska nå, håper å ha bare handbagasje, det er så fort gjort å miste budden på Kjevik hvis man må vente på koffert...

Ønsker deg en Jesusfyllt dag!
Klem!

Grannylovestoknit sa...

Hei! Så nydelig sett du har strikket til barnebarnet som kommer snart. Delikat i hvitt bomullsgarn.
Ha en fin våruke!

Himayalaya sa...

Nydelig!!
Gleder meg til å se tantebarn nr 4 i det!