onsdag 29. juli 2009

Gammelt minne. Old memory.

Ved feiringen av min brors 60-årsdag nylig, kom min storesøster, Brith, fra Trondheim med denne gamle genseren som var blitt for liten for henne. Hun ville gi den til meg, da det var jeg som strikket den til henne i ungdommen. (Tenk, jeg hadde glemt det!) Jeg foreslo å gi den til min datter Berit, (som har mistet den genseren jeg strikket til henne - i svart og hvitt). Det var så koselig av Brith å gjøre dette! Tusen takk, Brith!
(Beklager at bildet ble litt uskarpt.)
This sweather I knitted for my eldest sister when we were young. Now it was to small for her and she wanted to give it back to me. I decided to pass it on to my daughter, who lost the last sweather I knitted to her (in these same colours).
Sorry for the bad quality of the photo.

1 kommentar:

Berit sa...

gøy at jeg fikk den!